wtorek, 9 kwietnia 2013

Myśl tworzy rzeczywistość?

Dzisiaj pomyślałam, ze muszę się nauczyć nagrywać filmiki bo przecież Ty wolisz jak do Ciebie mówię niż jak piszę ;) Heh mówię szybciej niż, piszę i szybciej niż Ty czytasz zapewne.

Wiesz co się stało? Dostałam maila, kiedyś zapisałam się przypadkiem na listę mailingowa i teraz dostaje czasem takie cenne informacje i dostałam dziś maila o tym jak nagrywać filmik więc nie "peplam" już bez sensu tylko idę się uczyć wiesz, że potem się z Tobą podzielę i skorzystasz na tym prawda?

 Więc rękami i nogami popieram tezę , że to o czym myślisz staje się rzeczywistością. Zwłaszcza jeśli jesteś na właściwej drodze dzieje się to z zawrotna szybkością.
Pamiętaj, że zapisując się na listę w prawym górnym rogu bloga będziesz dostawać ode mnie takie fajne maile na swoja pocztę. Zapraszam do zapisu.

Jeśli masz pytania napisz do mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz