poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Tylko dajcie mu czas, dajcie czasowi czas...

Kiedy zaczynałam, to czym zajmuję się teraz, myślałam, że nie mam czasu. Dziś widzę, że jednak ten czas znalazłam. Kiedy czegoś bardzo chcesz i masz cel w życiu, to dzieje się coś magicznego, co powoduje, że przeszkody same znikają. Jedyna przeszkodą w osiągnięciu swojego celu jesteś Ty sam. Popatrz uważnie czy nie sabotujesz swoich działań z jakiejś przyczyny?

Wiedziałam, że bardzo chcę nauczyć się zarabiania w Internecie, chcę się tu przenieść z realnej pracy. Kompletnie nie wiedziałam kiedy w moim zabieganym dniu, znajdę chwilę na coś jeszcze dodatkowego.  

Wiedziałam czego chcę, nie wiedziałam jak to osiągnąć. Też tak czasem masz? Mimo wszystko postanowiłam "Spróbuję!". Dla mnie słowo spróbuję, oznacza, ze zrobię wszystko co w mojej mocy, chociaż wiem, że może się nie udać. 

Na tej zasadzie skończyłam studia i od słowa spróbuję średnia poleciała w górę ;)  Wiele osób w tamtym momencie, na moim miejscu by zrezygnowało. Mój ośli upór czasem jest wadą, ale czasem można go przekuć w zaletę. Ale nie o tym ta historia.

Podjęłam decyzję spróbuję nauczyć się e- biznesu i... dorwał mnie jakiś wirus. Kompletnie nie chce mi przejść, nie bardzo mogę robić cokolwiek w domu, nie bardzo mogę wyjść, jedyne co mogę to się uczyć  i pisać. Nie to żebym lubiła chorować, ale rozwiązało mi to problem braku czasu. Z czasem pojawiło się rozwiązanie, wystarczyło chcieć i zacząć działać.

Znasz powiedzenie: "Problemy nie do rozwiązania, rozwiązują się same"?
Może wolisz inne powiedzenie: " Rzeczy niemożliwe wykonujemy od ręki, 
cuda wymagają trochę czasu"?

 W obu wypadkach pamiętaj jednak, że kluczem do drzwi sukcesu jest działanie.
Obojętnie jaki jest Twój cel i jakiej dziedziny życia dotyczy... czy szukania drugiej połowy, 
czy własnego dochodowego biznesu, czy powrotu do zdrowia, czy odchudzania....Działaj!

Najlepiej nie "na hura" tylko systematycznie krok po kroku codziennie. Pomyśl o wędrówce po górach. Jak lepiej iść? Równym tempem? Czy biec na szczyt?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz