niedziela, 24 lutego 2013

Skąd wziąć pieniądze na realizację marzeń?

"Cel to marzenie z terminem realizacji". Jeśli wiesz czego w życiu chcesz i wierzysz z pewnością to osiągniesz. Wystarczy działać!  Nie wszystko co wymarzone, można kupić, ale na realizacje wielu marzeń potrzebujesz pieniędzy. Zakładam, że chcesz zrealizować swoje marzenia, więc nie będę się rozwodzić nad popularnym wśród moich znajomych tekstem" Ja to bym chciała pojechać tak jak Ty na miesiąc na wakacje, ale...nie mam pieniędzy, nie mogę sobie na to pozwolić bo muszę pracować mam tylko 2 tygodnie urlopu, moja firma beze mnie wytrzyma  tylko 5 dni a potem na pewno padnie. Więc odkładamy na bok narzekanie i skupiamy się na rozwiązaniach, a nie na przeszkodach.
Skąd wziąć pieniądze na realizację marzeń? 
Oczywiście trzeba trochę popracować nie będę Ci opowiadała bajek, ze dostaniesz je za "nicnierobienie". Nawet w Totka żeby wygrać trzeba wysłać kupon...chociaż szanse marne.
Pierwszy sposób na zarobienie pieniędzy to praca na etacie. Zarobki zależą od wykształcenia, doświadczenia, łutu szczęścia znajomości. Zwykle masz określony czas pracy, ale pracujesz i tak więcej. Ile można zarobić? Na jedzenie wystarczy,  na tydzień wakacji pod namiotem też. Jakie są perspektywy w kolejnych latach? Jak myślisz?
Drugi sposób to własny biznes. Mało czasu dla rodziny, ale jeśli trafisz dobrze wybierzesz branżę i sposób to zarobisz na realizację marzeń. Gorzej ze znalezieniem czasu na ich zrealizowanie zgadza się? Można znaleźć parę rozwiązań jak zyskać troszkę czasu we własnej firmie. Z pewnością podzielę sie nimi z Tobą w postaci e- booka lub wiadomości i darmowej wiedzy którą wysyłam do osób, które sie zapisały na mój Newsletter. Zapraszam do zapisu.
Trzeci sposób zarabiania pieniędzy to MLM. Tu nie trzeba miec wyksztalcenia, ale wiele zalezy od szczescia czy trafisz na dobrego lidera i tego ktora firme wybierzesz ważny jest produkt, realne mozliwosci i cos co ja nazwyam uczciwoscia wobec ludzi przy wprowadzaniu zmian, albo jak wolisz profesjonalizmem w podejsciu do partnerow biznesowych. Bo biznes to ludzie i w kazdym biznesie i nich nalezy dbac najbardziej, ale to temat na inny post.
Wybór możliwości jak zwykle należy do Ciebie bo sam decydujesz o swoim życiu i działaniach jakie podejmiesz lub nie. Miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz