czwartek, 21 marca 2013

Ważny jest każdy dzień

Czasem diagnoza lekarska zmienia życie człowieka. Wydarzenie, które wydawałoby się najgorszym w życiu, okazuje się najlepszym. Znacie to? Czasem w momencie kiedy okazuje się, że jesteśmy śmiertelni zaczynamy doceniać życie. Każdy dzień staje się wtedy bardzo cenny. każdy staramy się wykorzystać jak najlepiej i po jakimś czasie dochodzimy do wniosku, że teraz dopiero czujemy że żyjemy. Paradoksalnie dowiadując się, że nasze objawy to nieuleczalna choroba na którą nie ma lekarstwa, zaczynamy żyć pełnią życia. Co zrobić, aby każdy dzień był jak najlepiej wykorzystany? Trzeba wiedzieć dokąd się idzie znać swój cel i nie spuszczać go z oczu. Czasem mamy już dość, chcemy odpocząć i pod koniec dnia okazuje się, że tego dnia nie przeżyliśmy jakby był tym ostatnim. Właśnie tak było wczoraj, stwierdziłam że jestem tak zmęczona, że z mądrych rzeczy to ja mogę napisać, że chce mi się spać. PEWNIE TEŻ TO ZNACIE? Zamiast jak mądry człowiek iść spać i odpocząć zajmowałam się jakimiś głupotami i wieczorem doszłam do wniosku, że to nie był mądrze wykorzystany dzień. A przecież obiecałam sobie, że każdy dzień przeżyję tak jakby był ostatnim dniem mojego życia. Dziś oczywiście już to naprawiam :) Warto zastanowić się każdego dnia co zrobilibyśmy gdyby to był ostatni dzień naszego życia. To daje wspaniałe życie i niesamowitą siłę. Cudownego dnia Wam życzę :)

2 komentarze:

  1. Wow, troche krótszy post, więc udało mi się cały przeczytać z moją naturą leniwca ;)
    Dziwne, że akurat dzisiaj też mam wpis dotyczący kierunku w życiu i dobrze wykorzystanego czasu w ciagu dnia http://diamentoria.blogspot.com/2013/03/jak-sprawdzic-swoj-charakter.html

    OdpowiedzUsuń
  2. w poprzednim komentarzu nie wyświetlił się link, a chodzi o wpis z 26 marca 2013r.
    www.diamentoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń