piątek, 1 marca 2013

Wydłużyć dobę?

Jest już strasznie późno. Zwykle o tej godzinie śpię. Dziś pomyślałam, że wielu ludzi, którzy chcą zmienić swoje życie, albo nawet tak jak ja zwyczajnie tylko pracę zmienić marzy o dobie, która trwa 72 godziny. Możliwe? Na prawa fizyki, obroty Ziemi wpływu nie mamy. Zgadzasz się ze mną? Co możesz zrobić?
Na początek kup kalendarz. Musi mieć godziny rozpisane do pory o której idziesz spać. Mój kończy się wcześniej i szkolenia o 20:30 muszę wpisywać na marginesie. Ma za to jedna niewątpliwa zaletę. Mądre cytaty każdego dnia i miejsce na zapis ważnych telefonów. Np na dziś to cytat: Trochę dobroci dla człowieka znaczy więcej niż cała miłość do ludzkości" R. Dehmel. Wracając do przeznaczenia kalendarza. Zapisuj w nim wszystko co masz do zrobienia. Układaj są rzeczy które da się robić równocześnie wystarczy kolejność odpowiednio ułożyć.  Pamiętaj o ograniczeniach. Ja już się nauczyłam że wstawiona równocześnie pralka zmywarka plus pieczenie ciasta wywali mi korki :) Właśnie umiejętność planowania kilku rzeczy naraz układania czynności, które muszą się zazębiać żeby robić je razem wyniosłam z kuchni. Plan zwykle powstaje w głowie na bieżąco co jeszcze da się połączyć? Wstawić pranie i pisać bloga. Gotowanie buraków i Internet kończy się przypaleniem buraków ;). zaprowadzanie dziecka do szkoły świetnie się łaczy z wyrzucaniem śmieci w drodze powrotnej można zrobić zakupy a na zakupach przecież stoi sie w kolejce kolejka to genialne miejsce na rozmowę o biznesie, poznawanie ludzi i nawiązywanie relacji. Pani w sklepie biedna nie ma czasu na zakupy własne to zostawiam jej katalog. zaoszczędzi czas. Nagle przebłysk myślenia przecież jest taka sympatyczna nadaje się do biznesu, takich ludzi szukam umawiam się na rozmowę o biznesie, powrót do domu czas na śniadanie...tak wiem wiem jem za późno. Równocześnie w kuchni może się gotować obiad wróci starszy syn ze szkoły to tylko podgrzeje. Potem praca zawodowa, czasem stoję na dyżurze i nic się nie dzieje...więc można coś wymyślić coś zaplanować  to genialne że myśleć i tworzyć nowe pomysły można wszędzie. Powrót z pracy po drodze odebranie młodszego dziecka, rozmowa z sąsiadką. Sąsiadka też fajny człowiek warto zaproponować MLM i relacje ważna rzecz. Popołudniowe szkolenie w firmie MLM można połączyć ze spotkaniem z moimi ludźmi. Wieczór czytanie bajki z dzieckiem i czas na webinar ..... Wiecie co nie wpisałam kilku rzeczy które robię w tzw międzyczasie. Czasem zdarza mi się robić  coś nogą bo ręce zajęte, nie mam wolnej reki żeby odebrać telefon i oddzwaniam biegnąc do pracy...ale w ten sposób potrafię pogodzić to wszystko.
O tym dlaczego warto zostawia sobie chwilę w ciągu dnia wolną i co z nią robić, i kilku innych tajemnicach...wybaczcie napiszę w mailu tym osobom, które zapiszą się na bezpłatny Newsletter. Tajemnic trzeba strzec nie są dla wszystkich :)
Na zakończenie cytat z wczoraj: "Dla tych, którzy nie potrafią się dziwić nie ma cudów"...Sorki musicie mi wybaczyć autora cytatu o tej porze już nie przeczytam. Najistotniejsze jednak przekazałam. To nie cud że doba ma więcej godzin, tylko umiejętność planowania sprawia, że niektórzy ludzie w dobie mieszczą więcej. Dobrej nocy i baśniowych snów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz