niedziela, 3 marca 2013

Super Szansa

Wczoraj zaskoczyło mnie niesamowicie. Wydawało mi się, że na początku stycznia wymyśliłam hasło reklamujące  spotkanie mojego zespołu: "Szczupła sylwetka i gruby portfel". Pomysł pojawił się po Sylwestrze, kiedy uświadomiłam sobie , że nie osiągnęłam celu na 2012 rok. Miałam schudnąć 15 kilogramów, a przytyłam 5 :(. Pomyślałam że potrzebuje grupy wsparcia, żeby schudnąć, skoro ja potrzebuję, to inni pewnie też. Hasło fajne, ale ludziom się chyba nie chciało zimą przyjechać.
Nagle wczoraj zobaczyłam baner reklamowy z tym samym hasłem: "Szczupła sylwetka i gruby portfel". Zastanawiałam się, czy ja go widziałam wcześniej? Nie pamiętam, żebym widziała. Nie wiem czy baner był wcześniej, czy mój pomysł.

Uświadomiło mi to jak bardzo to co znalazłam jest tym czego szukałam. Jakby myśli się zmaterializowały. Chciałam schudnąć  i zarabiać przez Internet. Chciałam mieć dobrego nauczyciela biznesu internetowego. Ważne, żeby uczyć się od najlepszych.  Chciałam i dziś mam to wszystko.
Jak pisał mój ulubiony pisarz:  
"Kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały Wszechświat działa potajemnie, by udało Ci się to osiągnąć.”- Paulo Coelho (z książki Alchemik).

Znalazłam i już testuję. To nie tak, że szybko podjęłam decyzję. jak zwykle zastanawiałam się  chyba tydzień. Rozważałam za i przeciw.  W końcu doszłam do wniosku, że nie ma się co zastanawiać, trzeba sprawdzić. Program Partnerski brzmi super. Jest to coś nowego. Dostaję masę wiedzy o tym co interesuje mnie najbardziej o zarabianiu w Internecie i zdrowym stylu życia. Uczę się co robić, żeby mój syn przytył i żebym ja mogła wreszcie schudnąć. Mam swój własny program ćwiczeń, dostosowany do mnie... Nigdy nie lubiłam ćwiczeń, a przez system stopniowania trudności super uda się. A przede wszystkim są to niesamowite możliwości biznesowe.

Znowu się rozpisałam. Generalnie chodzi o to że dla mnie ten biznes jest SUPER. Czy jest dla Ciebie sprawdź sam. Nie wszyscy chcą zarabiać. Ja Cię zapraszam. Możesz skorzystać, ale nie musisz. Twój wybór. Każdego dnia, każdy człowiek dokonuje wyboru "kropli" z wielu możliwości.

 http://bit.ly/Yqwx1E

Przekazuje Ci tą możliwość, aby Ci pomóc. Założyłam, że skoro tu jesteś to szukasz dobrych rozwiązań na e- biznes, Decyzja  czy skorzystasz z tej szansy należy do Ciebie.

 
Zapraszam na pokład. 
Osoby, które zarejestrują się z tego linka otrzymają dodatkowo moją pomoc, 
podzielę się wiedzą jak w praktyce to zrobić.

 http://bit.ly/Yqwx1E

Jeśli chcesz otrzymać więcej informacji, Zapisz się na mój Newsletter po prawej stronie na górze. podaj swoje imię i maila, Wówczas zaproszę Cię osobiście na Webinar, na którym dowiesz się wszystkiego i zadasz wszystkie pytania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz